|
| |
KONTORTID
Mandag - Tordag:
kl. 15.00-15.30
Telefon 35 26 57 57
|
|
|
|
|
|
| |
MØDEREFERATER fra afdelings- og bestyrelsesmøder
|
Afdelingen har en bestyrelse bestående af beboere, valgt af beboere. Bestyrelsens rolle er blandt andet at holde styr på økonomien i ejendommen, at lægge budgetter, planlægge renoveringer, behandle klager, tage sig at ny-indflytninger og meget andet. Der afholdes afdelingsmøde én gang årligt i august måned, hvor blandt andet bestyrelsesmedlemmerne vælges for en to-årig periode.
Bestyrelsen mødes en gang om måneden (i perioder holdes møderne oftere, hvis arbejdsmængden kræver det).
Den tredje mandag i måneden mellem 17-18, kan du komme forbi ejendomskontoret og tale med en bestyrelsesrepræsentant.
I alle opgange findes et opslag med bestyrelsesmedlemmernes telefonnumre.
|
|
Morten Fürst
Formand
Ansvarsområder:
Daglig drift, personaleledelse, husorden, beboerklager, strategi for helheds- og DV-plan, vaskeridrift. |
|
Helle Aslak
Kasserer
Ansvarsområder:
Budgetkontrol, kasseafstemning, regninger, indbetaling, lønindberetning, regningsgodkendelse, leverandør-kontrakter. |
|
Morten Nyboe Larsen
Bestyrelsesmedlem
Ansvarsområder:
Hjemmeside, distribution af nyhedsbreve og referater. IT, synsforretninger, fremvisninger, kollektiv råderet.
|
|
Merete Smith
Bestyrelsesmedlem
Ansvarsområder:
Beboerrådgivning, selskabslokale, tilsyn med arbejde i flyttelejligheder, husorden. |
|
Pia Rohland Evensen
Bestyrelsesmedlem
Ansvarsområder:
Varslinger, anmeldelse af forsikringsskader.
|
| | |
|
|